Ukoliko prilikom pokretanja potpisivanja i podnošenja prijave vidite grešku sa slike postoji problem u komunikaciji između ePIA aplikacije i internet pretraživača.

 

Pokušajte sledeće:

1. Instalacija
2.Proverite da li je ePIA aplikacija pokrenuta (uputstvo za proveru je opisano „Provera da li je aplikacija pokrenuta“)
3. Ukoliko imate Halcom karticu proverite da li imate odgovarajuću verziju njihovog softvera! Pogledajte poglavlje „Problem sa Halcom karticama“.
4. Pokušajte postupak opisan u poglavlju „Podešavanje internet pretraživača“.

Ukoliko vam taj postupak reši problem, u najboljem scenariju tu proceduru je potrebno proći samo jedanput. U određenom broju slučajeva, kod korisnika sa restriktivnim pristupom računaru potrebno je isto ponoviti posle svakog restarta pretraživača.

 

Izvor:

www.lpa.gov.rs
LPA- Korisničko uputstvo

 

LPA (ePIA) – Kratko uputstvo u rešavanju problema – Proverite instalaciju ePIA aplikacije
Čitači smart kartica LPA Sertifikati

LPA (ePIA) – Kratko uputstvo u rešavanju problema – Proverite instalaciju ePIA aplikacije

Token manager ne prikazuje kvalifikovani elektronski sertifikat – Sadržaj lične karte nije dostupan (Windows korisnici)
Čitači smart kartica Sertifikati Windows

Token manager ne prikazuje kvalifikovani elektronski sertifikat – Sadržaj lične karte nije dostupan (Windows korisnici)

Obnovite kvalifikovani elektronski sertifikat na vreme – Postupak izdavanja kvalifikovanih elektronskih sertifikata
Sertifikati

Obnovite kvalifikovani elektronski sertifikat na vreme – Postupak izdavanja kvalifikovanih elektronskih sertifikata

Croso – Aplikacija za elektronsko potpisivanje dokumenata nije dostupna
croso Sertifikati

Croso – Aplikacija za elektronsko potpisivanje dokumenata nije dostupna

Novi informacioni sistem eAgrar
consenid eagrar

Novi informacioni sistem eAgrar

Sertifikaciono telo Pošte – Aktivacija QSCD kartica/tokena izdatih od 21.4.2021.godine
Čitači smart kartica Sertifikati Windows

Sertifikaciono telo Pošte – Aktivacija QSCD kartica/tokena izdatih od 21.4.2021.godine

Uputstvo za neposrednu prijavu na SEF
E- Faktura MFIN

Uputstvo za neposrednu prijavu na SEF

Sistem eFakture od 01.01.2023. godine
E- Faktura MFIN

Sistem eFakture od 01.01.2023. godine

Privredna komora Srbije – Najčešća pitanja
PKS Sertifikati Windows

Privredna komora Srbije – Najčešća pitanja

CEOP – Sistem za podnošenje elektronskih zahteva
CEOP Sertifikati

CEOP – Sistem za podnošenje elektronskih zahteva

Microsoft Office paket kompatibilnosti za Office 2007
Office 2007 Windows

Microsoft Office paket kompatibilnosti za Office 2007

Čuvanje ili konvertovanje u PDF ili XPS format u Office  2007
Office 2007 Windows

Čuvanje ili konvertovanje u PDF ili XPS format u Office 2007

Registar zaposlenih – Desio se problem u komunikaciji sa serverom – Obratite se administratoru.
Čitači smart kartica croso Sertifikati Windows

Registar zaposlenih – Desio se problem u komunikaciji sa serverom – Obratite se administratoru.

OBJAVLJENO UPUTSTVO ZA KORIŠĆENJE PLATFORME „E-AUKCIJA“
e-aukcija

OBJAVLJENO UPUTSTVO ZA KORIŠĆENJE PLATFORME „E-AUKCIJA“

Kiosk – Ova opcija zahteva upotrebu kioska
Auto škole Kiosk

Kiosk – Ova opcija zahteva upotrebu kioska

Deljenje štampača – WIN 10
Windows

Deljenje štampača – WIN 10

PKS – Izdavanje novog kvalifikovanog elektronskog sertifikata
Sertifikati

PKS – Izdavanje novog kvalifikovanog elektronskog sertifikata

Kyocera BSOD – Plavi ekran prilikom štampe (Kyocera printers)
Windows

Kyocera BSOD – Plavi ekran prilikom štampe (Kyocera printers)

Problemi sa instalacijom kvalifikovanih elektronskih sertifikata, E Usluge (Poreska uprava, Croso…)
Sertifikati

Problemi sa instalacijom kvalifikovanih elektronskih sertifikata, E Usluge (Poreska uprava, Croso…)

{"slide_show":3,"slide_scroll":1,"dots":"true","arrows":"true","autoplay":"true","autoplay_interval":3000,"speed":600,"loop":"true","design":"design-1"}